Kde není rezervační systém vhodný


Čím dál více lidí si pochvaluje možnost rezervace, ať už se jedná o službu, či zboží. Znamená to totiž, že ví, kdy na ně přijde řada, a že se na ně onen produkt opravdu dostane. To je ideální zvláště u těch hodně poptávaných, které jsou obvykle velmi rychle vykoupené.

Jejich obliba se ještě zvýšila během epidemie koronaviru, kdy umožnila snížení sociálního kontaktu a tak i zpomalila šíření viru. Ideální byl zejména pro rizikové skupiny obyvatel. Nic z toho však neznamená, že se hodí skutečně všude. Dokonce i mnohá místa, kde byl původně implementován, od něj upustila, neboť se neosvědčil.

rezervování stolu v restauraci

Typickým příkladem zde mohou být praktičtí lékaři. I ti se z pochopitelných důvodů snažili zamezit potkávání pacientů, a používali k tomu rezervační systém Fitness rezervace, kdy daného člověka objednali na určitou dobu. Odpadla tak situace, kdy byla například čekárna plná nemocných lidí.

Problém je však v tom, že potíže často přijdou akutně. Pokud dostanete horečku, obvykle nechcete s návštěvou lékaře čekat několik dní. A chodit s něčím takovým na pohotovost se jeví jako hloupost. I proto se pro nemocné tento systém zrušil, i když zůstal zachován například pro preventivní prohlídky.

\'cedule

Také v různých samoobsluhách a supermarketech jej nenajdeme, i když by se jeho přítomnost zde mohla jevit jako rozumná, neboť se jedná o místa, kde je na malém prostoru mnohdy velmi mnoho lidí. Bohužel, lidé často chodí na rychlý nákup po práci, takže není možnost, jak by mohl být implementován.

Kde se však osvědčil, jsou různé úřady nebo i služby. Například se objednáte ke kadeřníkovi a zarezervujete si termín a čas. Na rozdíl od výše zmíněného lékaře totiž přesně ví, jakou proceduru vám bude dělat, a jak dlouho to bude trvat. Možnost, že vše bude trvat déle, než je plánováno, je tedy podstatně nižší.

Rezervace tedy rozhodně mají na mnoha místech svůj účel, a ulehčují jak klientům, tak pracovníkům. Ne vždy je ale jeho použití ideální. A majitel musí rozeznat, do které kategorie jeho podnik spadá.

Jak být na internetu skutečně anonymní

Internet zasahuje do našich životů stále více. Mnoho lidí na něm tráví prakticky celý den, a dalo by se říci, že na něm mají de facto svůj druhý život. A ten se může velmi lišit od toho, který vedou v reálném světě, a to do té míry, že se zde onen člověk projevuje jako úplně jiná osoba.

 

práce na internetu

 

I z tohoto důvodu je jedním z lákadel internetu jeho anonymita. Každý z nás zde může být prakticky kýmkoliv chce. Můžeme si zde vytvořit téměř úplně novou identitu. Není proto neobvyklé, když se někdo, kdo je v běžném životě zakřiklý a plachý, projevuje na síti odvážně.

 

Jedním z důvodů je to, že máme jakousi pomyslnou ochranu před skutečnými následky. Koneckonců, co nám mohou udělat, pokud se budeme projevovat nevhodně? S největší pravděpodobností nám pouze zablokují možnost se na onom webu projevovat. To však není žádný problém, neboť si můžeme v případě potřeby vytvořit další profil a můžeme v diskusi pokračovat.

 

zabezpečení internetu

 

I díky tomu si mnoho lidí nedává takový pozor na to, co říká či dělá. Spoléhají přitom právě na anonymitu internetu, která je ve skutečném světě ochrání. Neuvědomují si však, že to je pouze iluze, kterou internetoví provideři samozřejmě podporují. Koneckonců, to je i důvod, proč existují i různé VPN servery, které dokáží dokonce maskovat vaši IP adresu, aby na vás opravdu nikdo nemohl přijít. Avšak, jak již bylo řečeno, je to pouze klam.

 

Ačkoliv totiž pro běžného uživatele je skutečně poněkud obtížné zjistit, kdo se na druhé straně klávesnice skrývá, pro lidi jen trochu znalé počítačů není žádný problém si to zjistit. To samozřejmě platí i pro policejní složky zabývající se právě internetovou kriminalitou. Pokud tedy překročíte hranici, můžete počítat s následky.

 

Toto si však většina lidí neuvědomuje, a nejen provozovatelé jednotlivých serverů, ale i policie, jsou za to rády. Je tak pro ně totiž podstatně snazší řešit případné zločiny.

Instagram: platforma videí?

Určitě všichni známe Instagram. Jedná se o jednu z největších sociálních sítí, kam lidé přidávají své fotky a videa. Věděli jste ale, že samotný Instagram prohlásil, že se algoritmus podporovaných příspěvků změní? Pojďme se na to podívat.

Konkurence

Instagram se bojí konkurence. Sociální sítě jménem Tiktok, která roste raketovou rychlostí. Tiktok umožňuje sdílení krátkých videí a je oblíbeným způsobem trávení volného času velké části mladých lidí.

Instagram nechce zůstat pozadu. Už dříve přivedl na svět funkci reels (sekvencí), která připomíná videa na Tiktoku. Nezdá se ale, že by měla takový úspěch. Lidé stále považují Instagram za platformu pro fotky. To se ale pravděpodobně změní, neboť vedení této slavné sociální sítě se rozhodlo, že začne upřednostňovat videa před fotkami. 

Sledující na Instagramu

Sekvence

Sekvence, neboli Reels, je funkce přidaná v roce 2019. Nejprve nebyla příliš využívaná, neboť se jednalo o “napodobeninu Tiktoku”. Později ale lidé zjistili, že Instagram propaguje novou funkci více, než vše ostatní, což vedlo ke zvýšení uživatelů používající tento nástroj pro tvorbu videí. Vybrat si můžeme oficiální hudbu z knihovny, k tomu natočíme video a na závěr upravíme pomocí přidání textu, efektů a dalších vizuálních pomůcek. Šikovný nástroj pro tvůrce, ale originalita chybí.

Instagram

Výsledek

Už teď jsou sekvence rychlý způsob zisku sledujících. V budoucnu se dá očekávat, že se videa budou ukazovat stále častěji a častěji, až se dojde do bodu, kdy bude většina lidí tvořit pouze sekvence a růst se zastaví, kvůli přílišné konkurenci (stejně jako u Tiktoku). Každopádně uvidíme, s čím Instagram přijde. Jedno je jisté: nikdo nechce zůstat pozadu.

Tak co, začnete přidávat více videí na svůj instagramový profil, nebo zůstanete pouze u fotek? Ať už zvolíte jakoukoliv cestu, nezapomínejte na fakty. Váš růst může být v případě pouhých fotek zpomalen.

Nespokojte se s nefunkčními webovkami

Nebuďte se svými webovými firemními stránkami pozadu a koukejte se poohlédnout po nějaké pořádné SEO optimalizaci, která stránkám dodá šťávu. A nejen to. Kvalitní seo optimalizace dokáže Vaše firemní stránky dostat na výsluní podnikatelského světa obchodu!
prst na hledání.png

Ohřejte se na předních místech ve vyhledávači.

Vaše webové stránky patří k těm kvalitním. To je bezesporu.

· Máte je pěkně strukturované.

· Nechybí spousta obrázků.

· Popisky k jednotlivým produktům jsou vyčerpávající.

Ale stačí to? Nemyslíte, že je stále co vylepšovat? Je to stejné, jako s Vašimi produkty. Začínají se stávat zastaralými. Proto čas od času zahajujete výprodej. A kupují zákazníci? Kupují? Nekupují. A víte, proč? Protože Vaše firemní stránky také stárnou. A pomalu se blíží na chvost internetových vyhledávačů. Nechtěli byste je dostat zase tam, kam opravdu patří?

Tak co s tím?

Není to nic složitého. Tedy pro Vás ano. Vy se věnujete obchodování. A tak to má být. Ale jiná společnost, nebo firma je zase kadetem v seo optimalizaci webových stránek. Tak proč nevyužít jinou firmu k tomu, aby ta Vaše byla prosperující? Od toho přece existuje! Stejně jako ta Vaše. Vzájemná spolupráce přinese ovoce oběma.

Nemusíte platit neskonale vysoké ceny za reklamu. Zaplatíte jen za to, co seo optimalizace nabídne. A nemusíte přistoupit ani na všechny úkony. I když takové rozhodnutí si dobře rozmyslete. Nechcete se přece spokojit s nefunkčními, nebo napůl funkčními webovými stránkami firmy.

Nechte tedy své webovky zviditelnit potenciálním zákazníkům, kteří Váš web snadno najdou a rádi navštíví! A rozhodně nakoupí. Pokud tedy máte co nabídnout!
mužík a seo.jpg

Nebraňte se i větším změnám.

Víte, když pořádáte internetový výprodej zastaralých produktů, nechte SEO optimalizaci pracovat i na novém kabátě Vašeho firemního webu. Včetně nových textů, které pomohou prostřednictvím klíčových slov vybudovat kvalitní linkbuilding. Nebo nového strukturování textů. Uvidíte, že se změna nakonec vyplatí!